lördag 26 december 2009

Hörde hur dom sjunger

Egentligen så har oftast mina rubriker ingenting med blogginlägget att göra alls, haha. Brukar oftast bara citera det jag lyssnar på för tillfället. Blir asbra!

Halva dagen har spenderats i min säng, slappandes, bakis och tråkig. Sen när jag äntligen fick i mig lite mat (ris med currysås<3) så pulsade jag ner till mormor och åt lite lunch med släkt och vänner, typ. Sen la jag mig i en säng och somnade där. Sov tills kvällen kom och då chillade jag med mormor, moster och jorfar framför tvn. Sen åkte jag hem och här sitter jag nu. Lyssnar på musik och försöker bara få dagen att ta slut. Hatar dagar som dessa.

Ska nog försöka komma i säng i tid ikväll, mellandagsrea imorgon med moster om jag känner att jag orkar. Det blir nog finfint.

Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar