måndag 21 december 2009

Julhandel

Jag var nere på staden idag och handlade med mormor. Lite julklappar blev det och det är verkligen skitsaker det handlar om. Men hellre det än inget, antar jag. Har fortfarande ingen julkänsla i kroppen. Känns förjävligt, faktiskt. Det verkar i alla fall inte som att jag är ensam om att missat julkänslan. Läser överallt att December gått för fort och ingen hänger med. Men om tre dagar är det lik förbannat jul, hur fort tiden än har gått. Jag ser dock fram mot julafton. Träffa mostrarna och äta god mat och gå ut på juldagen med RR. Åh, vad fint det kommer bli.

Nu av någon konstigt anledning kollar jag på jul med Ernst. Han är lite sådär gubbsöt, haha. Det är något med honom och våran släkt.

Nu tillbaka till mitt julkänslelösa liv. PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar