onsdag 23 december 2009

Ögonen svider.

Sitter hemma hos mormor och jag är hur trött som helst. Skulle nog helst av allt åka hem, mysa ner mig i min säng och prata med fina människor. Sover så himla dåligt om nätterna nu för tiden. Vaknade varje timme för att hinna minnas jobbiga drömmar, kolla på klockan och sen däcka igen. Mina drömmar är jättekonstiga och jag minns dom flesta och det är asjobbigt. Vill helst bara sova en hel natt och bara glömma allt. Mina drömmar gör mig bara frustrerad, ledsen och irriterad. Nej, jag vet inte vad som är felet. Men jobbigt är det i alla fall. Ska lägga mig i tid ikväll och invänta julen. Ska ringa minfinababe först bara. Ska äta "skinkmacka" med släkten först också. Fast ja, jag äter inte skinka, haha. Men visst. JAG SOM BARA VILL SOVA -sadface-

GodnattGodjulPuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar