torsdag 17 december 2009

100 inlägg.

Jaha, 100 inlägg redan, haha. Känns lite konstigt. Tycker inte jag bloggar så mycket, men det kanske jag gör? Haha.
Jaja, nu till annat. Idag vaknade jag liiite för sent. Hann gå på första lektionen i alla fall och jobbade faktiskt effektivt fram till lunch. Men när ingen annan jobbar så känner man sig faktiskt inte så engagerad. Gick hem och la mig istället. Kändes behövligt, trots att jag sov jättegott inatt (trots att jag sov ensam). Vaknade och började packa lite smått, men tröttnade ganska fort och gick och åt lite istället. Känner hur jag sakta men säkert börjar tappa kontrollen. Men NEJ! Jag måste verkligen stå på mig nu. Kan ju berätta om gårdagen lite smått. Tänkte låta mig äta kolhydrater och guess what? Jag åt så SJUKT mycket. Tänkte att "det är ändå bara en dag", kände fortfarande att jag hade kontroll. Sen när jag kom hem på kvällen kände jag verkligen hur DÅLIGT jag mådde. Blev verkligen sjuk! Har dessutom känt mig bakis hela dagen idag, trots att jag inte druckit en droppe alkohol! Jaja, idag har jag i alla fall skött mig. Mängden var kanske inte så lagom. Men ah, shit happens. Jag klarar det här, and i know it.

Idag har jag i alla fall städat på internatet med min granne och nu är det skinande rent, haha! Nu sitter vi och lyssnar på cpmusik. Men det är roligt!

Pusshejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar