tisdag 29 december 2009

Paus

Jag pausar lite i all min stress. Har hunnit allt utom att packa. Håller på att tvätta, så jag kör på när all tvätt är torr och redo att packas liksom.

Har även varit i Tidaholm och fått min kamera av Emma. Tog en fika också. Fyfan vad kallt det har blivit ute!? Har inte ens märkt av det, då enda gångerna jag varit ute varit på väg till och från stan och till och från affären. Då rör man sig ändå och det är inte så långt att gå, så man har inte märkt det på samma sätt som nu. Det var ändå vara -7 grader. HELT SJUKT!

Imorgon klockan 10,15 åker jag till Stockholm och KAJSA<3. Ska bli så skönt att komma ifrån lilla äckliga Skaraborg. Är otroligt trött på det. Vill bara åka härifrån hela tiden, haha. Firar i alla fall nyår i Stockholm med Kajsa och det ska bli otroligt mysigt!

Nu tänkte jag skriva något som antagligen hade misstolkats, så jag tror jag låter bli att skriva det, haha.

Nej, tillbaka till hetsen och stressen. PUSSSSSSSSSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar