måndag 28 december 2009

Jag åker genom staden där alla platserna är våra

Gick nyss och handlade, gick åt helvete, haha! Mammas kort fuckade och jag fick springa hem och föra över pengar till mitt kort och springa ner och betala med det istället. Jobbigt läge. Det är så pinsamt när kortet inte fungerar, det inte finns pengar på kortet eller bara allmänt fuckar, haha! Man vill liksom sjunka genom jorden. Fast som tur är så var det min gamla jobbarkompis som satt i kassan och hon sa att jag skulle springa hem och fixa det, typ. Haha, shit happens. Nu har jag i alla fall lagat mat, eller ja, jag håller på. Maten är i ugnen och jag väntar. Sitter och lyssnar på almedal. Det var alldeles för längesen tycker jag. Det får mig att tänka på förra sommaren jättemycket. Things change, kan man säga i alla fall.

Nej, nu ska jag kolla till min mat och sen städa lite, tror jag. Får se om jag orkar åka till Elins esplanad idag också. Behöver vinterskor som man inte halkar runt i som bambi på hal is, haha.

Pussss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar