fredag 4 december 2009

Tandläkaren

Jag kom nyss hem från tandläkaren och sjukhuset. Haha, kan inte stänga munnen och är helt förlamad i hela vänstra kinden. När jag ler och skrattar så ser jag verkligen jättekonstig ut! Sen kan jag inte säga p heller. Det är ganska roande att försöka!

Har lagat klart hela ovankäken nu i alla fall. Nu är det alltså bara det värsta kvar. Vet inte riktigt hur jag ska lösa det än, ajajaj.

Vägde mig idag och märkte att jag gått ner jättebra! Är så sjukt nöjd! Fortsätter jag såhär så är jag smal på nolltid! (Det roligaste är att min första tanke var "åh, jag ska fira med kinamat". Men NEJ!) Keep on going, bitch!

Ska försöka övertala min bror att gå på stan med mig. Han ska handla julklappar och jag behöver röra på mig. Känns som en bra deal. Får se hur det går, haha!

Nej, tänkte vila lite. Somnade inte förrän sent i natt (as usual), så en liten tupplur vore inte helt fel, haha.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar