söndag 6 december 2009

Just like heaven

Glömde helt bort att det var andra advent idag. Precis som jag glömde att det var första advent förra veckan. Tänder inga ljus, har inget julpynt alls, ingen julstämning i kroppen och inte en enda julklapp köpt. Julångesten börjar krypa på lite, hello old friend. Sitter och lyssnar på The Cure istället och trycker undan jultankarna. Har så mycket annat att tänka på istället. Får köpa lite småsaker när jag åker till Göteborg nästa vecka. WOHO!

Dagen har spenderats med datorn och bara datorn. Eller nej, nu ljuger jag. Jag var ute och gick lite förut. Ner till stan, handlade lite nödvändigheter, gick hem och till sist lagade jag mat.

Nu höll jag på att somna. Ska lägga mig i tid ikväll. Försöka i alla fall, haha.
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar