torsdag 10 december 2009

Love is not a victory march

Trött, as usual. Men idag har varit en fin dag (trots att någon somnade i mitt öra, haha). Har ätit rätt dåligt idag. Men jag kunde liksom inte hjälpa att soppan var FULL med potatis. Jag åt i alla fall inget bröd till och ingen ostkaka efteråt, är nöjd med det. Till middag var det sojakorvstroganoff. Åt väl lite för mycket egentligen, men jag tränar lite extra ikväll, så kanske det jämnar ut sig lite. För övrigt kan jag ju säga att jag ser att min mage krymper. När jag ligger på rygg är den nästan platt. Känns otroligt bra att se framsteg! Fast jag har svårt att se annat än det, tyvär. Vill ha en våg, så jag kan få en ordentlig siffra på vad jag gått ner. Imorgon ska jag hem till Skövde en stund, får passa på då.

Nu ska jag lyssna på lite musik och kolla runt på internet innan jag tränar vidare. Är så sjukt svag nu för tiden, haha. Klarar typ ingenting utan att jag får ont. Men det SKA kännas! Burn that fat off!

Har för övrigt märkt att jag knappt kräver något insulin alls nu för tiden. Tycker det är bra, då kroppen inte mår bra av för mycket insulin. Har märkt att jag inte alls svettas lika mycket nu. ASSKÖNT!

Nej, nu till vettigare saker. PUSSSSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar