fredag 4 december 2009

Coreträning

Har nyss tränat lite core, fast hemma då. Satte på lite workout musik och satte igång. Det är tur att man minns lite från feelgood passen fortfarande. Nu sitter jag och känner mig rätt duktig! Gjorde något jätteäckligt mos förut, innehållande palsternacka, morot, broccoli och blomkål. Smakade apa, rent ut sagt. Men det var väl nyttigt antar jag, haha. Det måste vara ganska bra att laga äcklig mat om man vill bli smal? Då vill man ju liksom inte äta den, haha!

Satte nyss på lite lugnande musik. Varva ner efter mitt lilla hemmapass, haha! Känner verkligen hur peppen satte igång direkt. Saknar att gymma jättemycket! Det var alltid så himla roligt och man kände sig så sjukt duktig när man kom hem helt genomsvettig. Ska börja använda det lilla, fula gymmet vi har i skolan nu. Lika bra att träna armarna lite också, haha. Måste ju kunna försvara lilla mig. Dessutom är jag typ svagast i världen för tillfället, INTE OKEJ!

För övrigt ringde sjukgymnasten i Tidaholm till mig idag och vi skulle försöka hitta någon tid som passade oss båda. Hittade ingen, haha. Vi skulle ta det i Januari istället, jag minns dock inte när, haha. Men jag fick numret dit så det är bara att ringa och fråga antar jag. Tror det var 8, men är inte säker, eh. Typiskt mig, haha. Men hon ringde när jag låg och sov, så hon kan inte förvänta sig att jag var vid mitt sinnes fulla bruk, haha. Då hade jag aldrig svarat! Dolt nummer och grejer, uscha! Hatar dessutom att prata i telefon, så det var väl ett litet framsteg det också.

Nej, dags för lite vatten tror jag bestämt! PUSSSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar