lördag 20 november 2010

Vinterkängor och en randig tröja.

Idag begav jag mig ner till stan för att leta vinterskor. SJÄLV! Jag är så mobbad att jag går på stan själv. Nej, men jag blev tvungen att köpa ett par vinterskor, eftersom att jag gått i typ höstskor som är hala som bara fan nu när vintern kommit. Hittade i alla fall ett par kängor som jag blev kär i. Mest för att dom inte var pösiga runt vaden, som typ alla skor är på mig. Dom här är underbara och sitter tight som fan runt vaden, that's how i like it! Sen gick jag till h&m för att hitta mig en kjol, då de enda underdelarna jag har är en kjol och ett par shorts, kändes det som att det var nödvändigt. Gick därifrån med en tröja, ingen kjol. Mamma ringde och sa att hon hittat en tempurmadrass på gengåvan för 575kr, YES! Den köpte jag också. Sen samlade jag lite vuxenpoäng genom att köpa fleecesulor till skorna också, hehe. Har alltså spenderat över 1000kr på mindre än en timme. Det är inte likt mig, ehe. Men det känns bra. Går runt i skorna hemma. LOOOVE THEM!

Nu ska jag koka potatis.

1 kommentar: