måndag 22 november 2010

Luftrörskatarr.

Godmorgon, typ. Jag gick egentligen upp innan sju för att ringa vårdcentralen n shit. Åkte in dit ungefär klockan nio och halv nio var jag inne hos läkaren. Hon lyssnade på mina lungor och så fick jag lämna lite blod och så tog dom ett halsprov. Jättepinsamt att jag började kvälja när dom drog ner topsen aslångt ner i halsen på mig, haha! Satt sedan och väntade på provresultaten i lite mer än tjugo minuter. Satt typ och sov i väntrummet, haha. Hostade som en tok, så det kändes som att alla typ kollade på mig och äcklades, ehe. Sen när jag fick komma in till läkaren igen så sa hon att det antagligen var luftrörskatarr eller kikhosta. Fick penicillin och cocillana. Sen åkte jag hem och sov. Kände mig helt död efter det där. Nu ska jag kolla lite på ung och bortskämd och sen kanske gå ner och handla lite. puss på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar