torsdag 18 november 2010

Jag vet inte riktigt.

Det är så jävla tråkigt att blogga när allt jag gör är att sova, gå i skolan, kolla på oc och hosta. Det kan inte vara kul att läsa då heller. Jag vet att jag inte hade velat läsa någon sån blogg. Skittråkigt. Jag vill leva lite, men det existerar inte i min kalender för tillfället. Akupunktur imorgon igen och jag är lite rädd. Skövde i helgen och slappa och kolla på serier. Försöka komma till vårdcentralen på måndag så jag får diagnos på min jävla hosta någon gång. Vill veta säkert att det inte är lunginflammation, för det skrämmer mig något otroligt.

Saknar bästaste Kajsa och längtar tills hon kommer hit och rör till lite i min tillvaro, så jag slipper vara så jävla tråkig hela tiden.

puss på er och jag har börjat småblogga lite på tumblr. http://fillmymouthbitch.tumblr.com/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar