lördag 6 november 2010

Fuckit.

Sitter på tåget och har galet ont i röven. Sitter på någon slags utvikbar stol som sitter på väggen. Finns inga lediga platser och ingen obokad vagn. Blir tokig! Hoppas på att komma fram SNART! Trots att det är två timmar kvar. Bah! Tror jag iaf. Eller en. Borde kanske kolla på biljetten. Jaja. Igår var det party och det var galet jobbigt att ta sig dit, vilket drog ner stämningen rejält mycket. Blev inte ens full. Men det var trevliga människor där, så det blev rätt trevligt ändå till slut. Idag har jag mest packat och bara fruktat att åka hem igen. Jag vill ju vara i Stockholm alltid! När jag gått klart skolan flyttar jag till Stockholm och förhoppningsvis så kan jag och Kajsa bli roomies. Vi skulle passa så fint som det!

Nu ska jag spela skitspel och hoppas att tiden går fortare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar