söndag 28 november 2010

Snöstorm.

Okej, det är snöstorm ute. Det snöar typ snöbollar och även fast dom plogar så lägger sig snön lika snabbt igen. Jag kan alltså inte ta mig till Tidaholm idag, utan väntar tills imorgon och ser hur vädret ser ut då. Jag är galet seg idag också. Kan det bero på att det är söndag? Haha. Söndagar suger mest och jag har slem i lungorna fortfarande. Jag vet inte riktigt vad det är frågan om, men jag får väl gå tillbaka till vårdcentralen om inte slemmet försvinner snart. Jag hostar dock inte lika mycket och det stör inte nattsömnen. Men jag blir TOKIG när det väser när jag andas och slemmet liksom är i vägen. BAH!

Längtar tills på fredag när baby kommer <3

1 kommentar:

  1. Passa på att väsa in ett nytt meddelande på mobiksvararen, skulle ju vara kul om du Smeagol-väste fram det hahaha.

    SvaraRadera