söndag 14 november 2010

Vi blir aldrig som dom från stan.

Godmorgon. Vaknade nyss och har så jävla ont överallt. Har hällt i mig en berocca och ska gå och äta någonting. Är helt död i kroppen och har ont i huvudet. Måste åka till skolan idag, egentligen. Men jag skulle kunna åka imorgon bitti istället. Men jag vet inte om jag kommer upp vid sex. Grejen är bara den att jag måste först gå ner med mina väskor till resecentrum och sen gå upp med dom till Helliden, när jag väl kommit fram till Tidaholm. Med mina leder kommer jag dö om jag måste göra detta. Fan alltså. Hatar söndagar. Varför ska söndagar ha så dålig kommunaltrafik? Jag fattar inte! Jag kommer dessutom få gå själv i mörkret, vilket jag tycker är otroligt obehagligt och läskigt. Allting tyder på att det är bättre att åka imorgon. Då kan jag be papi ringa och väcka mig också, så jag verkligen kommer upp. (SKITLEDERSKITLEDERSKITLEDER)

Idag är det fars dag, så jag får passa på att slänga iväg ett litet grattis papi <3

puss.

1 kommentar: