söndag 21 november 2010

Mätt och belåten.

Nu är jag hemma igen, mätt och belåten. Det var mest rawfood där, så jag saknade lite potatis och sånt. Men det var ett helt okej julbord. Vårat som vi har hos mormor är dock bättre. Lax, potatis, omelett, tofu, osvosvosv (kosovokosovokovoso). Ingen julmutta heller. Så nu här hemma sitter jag och häller i mig det istället, haha. Är lite sugen på att baka någon slags kaka. Kommer inte orka när det väl kommer till saken (eftersom då måste man plocka med disk och skit efteråt). Ska kolla lite serier istället tänkte jag. pusspåer!

Rasmus sa...
Inte ofta man hör om vegetariska julbord o.O var är juleskinkan då? xD 

Den finns inte! Det fanns inte ens potatis! Mormor brukar dock göra kålrotsskinka till oss vegetarianer (typ hälften av släkten är vegos). Tror det är kålrot iaf, den är orange och så griljerar hon den så äter vi det på mackan. GALET gott!

1 kommentar:

  1. VA? D: ingen juleskinka? hm.. kålrotsskinka. kankse man borde testa då hmhm

    SvaraRadera