måndag 1 november 2010

kliakliaklia.

Plåstret på armbågen har nu börjat klia utöver den svidande känslan, haha. Vet inte vad jag ska göra åt det. Kliar lite försiktigt och låter det sitta. Ska tillbaka till akupunkturmottagningen imorgon igen. Vet inte om jag gillar det eller är rädd för det. Har fortfarande ont i handleden och lite i armbågen, men that's about it. Vet inte om det är droppet som kickat in eller stötarna. Känns ju värt att gå och få lite mer stötar i alla fall. Det är rätt roligt faktiskt. Ligger där och småskrattar åt hur konstigt det känns och att det kittlas. Sen är det roliga bilder på väggarna också, men det tänker jag inte ta upp här.

Nu ska jag se csi på tvn, vilket betyder att jag redan sett avsnittet -suck-. Det sämsta med att kolla på serier på internet, haha.

1 kommentar:

  1. Hej. Du verkar vara sjuk och ha så ont hela tiden. Vad lider du av för olika saker? Kram

    SvaraRadera