lördag 27 november 2010

I'm your biggest fan.

Godmorgon. Eller egentligen inte, har varit vaken ett ganska bra tag, haha. Har hunnit se ett avsnitt oc och duscha. Ska snart laga mig lite lunch och sen göra mig i ordning för 60-årsfesten jag ska på senare. Har ingen aning om vad jag ska ha på mig. Blir leggings och en kjol iaf. Förmodligen blir det min nya randiga tröja till det. Jag veeet inte. Håller på och tvätta och självklart glömde jag tvätta mina jeansshorts igår, så det får bli kjolen, då jag inte har någon annan underdel. Måste köpa.

Om ungefär en vecka kommer Kajsa och det kommer bli awesome! Vi åker ju till Göteborg för utgång på fredagen och sover i min mosters säng, då hon är i London då. Sen åker vi till Skövde på lördagen, ser på bio och sen åker till Tidaholm, gör oss i ordning och sen blir det av till Skövde igen för utgång där. SÅ BRA! I Göteborg kan jag även leta efter underdelar och en halsduk.

Nu ska jag göra lite omelett tror jag. pussi

1 kommentar: