fredag 12 november 2010

Ajfyfan!

Akupunkturen sög. Jag låg seriöst och grät som en bäbis för att det gjorde så ont. Jag ska försöka förklara. Min vänstra handled är inflammerad och har varit det ett ganska bra tag. Det innebär att det är vätska i den och att mina rörelser i den är begränsade. Jag kan alltså inte böja bak eller fram den så mycket som jag egentligen kan för att det tar stopp, eftersom att det gör så ont. Kroppen säger liksom ifrån och för att det ska gå måste jag verkligen trycka ner den med våld och det gör så GALET ont. Jag hade två magneter ovanför vänster handled och det började komma stötar. Stötarna blir med tiden starkare och starkare. Efter ett tag så bara flyger min hand upp och böjs bakåt av stöten. Så mycket bakåt som jag egentligen inte kan böja utan att trycka ner den. Stöten drar liksom upp handen så grovt mycket att jag börjar skrika hysteriskt "AAAAJ! AJFYFAN!". Kinesen kollar konstigt på mig medan jag börjar gråta och fortsätter skrika. Han stänger av det och ger mig lite papper att torka tårarna med. Det gjorde verkligen så ont att jag började storgråta. Visste inte vad jag skulle ta mig till. Blev ju livrädd för att det skulle hända igen efteråt, så vi fick ha jättelåg styrka på stötarna efter det. Usch, jag är verkligen rädd för att det ska hända igen. Händer det igen, så går jag inte dit igen.

Nu ska jag kolla på hells kitchen och äta lite middag. Hoppas ni har haft en bättre kväll än jag haft.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar