onsdag 17 november 2010

This is killing me.

Jag hostar fortfarande ihjäl mig, så imorgon ska jag ringa vårdcentralen och förhoppningsvis få komma dit och typ lyssna på mina lungor. Det gör numera ont när jag hostar och andas djupa andetag. It totally sucks! Dagen började med en lite chockerande nyhet. Inget som jag tänker ta upp i bloggen, då det inte handlar om mig eller något sånt. Sen så har jag kollat på oc (som jag älskarälskarälskar) och stört mig på att sidan där jag kollar på serier ligger nere. Eller så har skolan blockerat den helt, vilket gör mig skogstokig, då nya gleeavsnittet sändes igår. BAH! Får nöja mig med oc så länge tills jag kommit hem på fredag. Då blir det seriemaraton!

Är galet trött hela tiden. Vet inte varför men jag bara sover och sover hela tiden! Skönt att sova, men så otroligt tråkigt. Får lite ångest över att sova bort mitt liv. Men vilket liv? Allting står på paus när jag befinner mig här. Alla bara spelar wow. Det intresserar inte mig det minsta, så jag sover väl istället. Och kollar på oc. Åh, oc.

Nu måste jag kolla lite mer på oc bara för det.

hejdo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar