söndag 21 november 2010

Vegetariskt julbord.

Godmorgon. Gick upp vid 11 idag för att hinna göra mig i ordning för det vegetariska julbordet jag ska på idag, med mormor, jorfar och Lisa. Har precis kommit ut ur duschen och sitter i nya rena kläder. Känner mig typ asfräsch för tillfället, haha. Om ungefär en timme kommer mormor och hämtar mig, så åker vi till Falköping och möter upp Lisa där. Sen är det bara att käka, käka och käka. Har alltså klätt mig strategiskt idag, för att kunna äta så mycket som möjligt, haha. Har min nya tröja på mig. Ser lite bred ut i den kanske, då det är vertikala linjer på den och det gör en lätt lite bredare. Men jag gillar den ändå. Kommer väl en bild senare när jag gjort mig i ordning klart. puss så länge.

1 kommentar:

  1. Inte ofta man hör om vegetariska julbord o.O var är juleskinkan då? xD

    SvaraRadera