lördag 13 november 2010

I bring you down.

Jaha, nu var det kväll igen och jag har redan lyckats ta två tupplurar idag, hehe. Vaknade runt tolvtiden och ringde moster som befinner sig i Skövde. Hon är hundvakt åt mormors hund, för mormor är på dop. Vi gick i alla fall på stan och jag köpte massa mediciner och sen köpte jag gelerefillgrejer till mina naglar. Skulle egentligen tittat efter vinterskor också, men eftersom hunden är en liten valpis så kan han inte vara ensam så länge, så det hanns liksom inte med. Får kolla det nästa helg jag ska till Skövde igen. Vegetariskt julbord med mormor, jorfar och moster. Nicenice! När jag kom hem igen så lagade jag krämig räkpasta, haha. Asgott! Jobbigt somfan att skala räkor. Men det är så värt det!

Min fina Evelina Evald ringer nu för andra gången från håkankonserten. Ett enda ont ord om dig, har alltid fått mig upp i ringen <3 pussssss på dig finis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar