onsdag 10 november 2010

Hemma i kylan.

Nu är jag i Tidaholm igen. Kom nyss på att jag har tre ställen jag kallar hemma.Tidaholm, Skövde och Stockholm. Är det lite förvirrande att jag skriver att jag ska åka "hem" hela tiden? Haha!

Nu är jag i alla fall hemma i mitt egna rum på slottet. Ligger och fryser halvt ihjäl och är glad att jag inte dog av bussresan. Fy och fan vad rädd jag var. Satt som på nålar. Usch!

Sitter och kollar runt efter dubbelringar. Har blivit lite kär i en på glitter, men den finns bara i vita och lila stenar. Jag vill ha svarta, hehe. Så nu letar jag runt lite. Köpte dock svarta öronmuffar idag och fixade lite ärenden på banken. Tvingade alltså ut mig själv i kylan, halkan och snön, trots att jag är typ dödssjuk. Hostade asmycket och skämdes ihjäl. Blev i alla fall klar och nu slipper jag tänka mer på det!

Nu ska jag kolla lite serier och sen försöka somna. pussssi

1 kommentar: