måndag 20 september 2010

What's wrong with me?

Idag ligger jag på mitt rum och fryser. Skakar för att jag fryser så mycket. It's horrible! Jag stänger in mig idag, för jag orkar inte synas. Känner mig ful och värdelös. Var i skolan. Kom i tid och allting. Jobbade nästan ett helt kapitel i matteboken och gjorde uppgiften vi skulle göra på engelskan. Gick sen ut och gick en timme. Pratade samtidigt i telefon med mami och Kajsa. Saknad på hög nivå! Snart fyller min baby 18 och kommer hit och festar järnet! It's gonna be awesome! Sen efter promenaden duschade jag av mig och gick och vilade ungefär en timme. Nu är jag utvilad igen. Jag orkar knappt se på folk idag. Jag vill inte att dom ska se på mig. Antar att det är därför. Ska nog fortsätta ligga på mitt rum och försöka komma i säng vid en vettig tid ikväll. Måste sluta försova mig. It's important!

Kom nyss på att jag har svenskaläxa tills imorgon. Kul liv. Jaja, får väl komma igång och göra skiten. Tror dock inte att det är så svårt. Bara jag som har svårt att börja. Men jag SKA göra det.

pussssss

1 kommentar: