lördag 25 september 2010

Ingen inspiration, what so ever.

Mitt liv står i princip stilla. Jag går typ ut genom dörren för att handla mat och annars ligger jag mest i sängen och kollar på tv och serier. Kallt som bara den är det också. Ligger med fleecefilt och vill ha mitt varma mysiga täcke! Det är ju i Tidaholm, så när jag är här får jag sova med EN(!!!) kudde och fleecefilt. That's kind of bad.

Idag skulle jag ha gått på stan för att handla underkläder och ett påslakan. Tror ni jag gjorde det? Nej. Jag sov till tolv och sen har jag levt i badshorts och en stor svart tröja tills klockan sju kanske. Haha, vilket liv jag har! Nej, men jag får väl kanske försöka fixa det imorgon eller något. Tror dock inte att någon affär som har påslakan har öppet. Får kolla upp det där.

Jag åker i alla fall hem till internatet imorgon och på måndag är det skola igen. Jag är så otroligt trött på mitt liv, så jag hoppas att jag kan försöka fokusera ordentligt i skolan trots det. Finner ingen lust till någonting typ. Ful och värdelös (släkten fattar).

Nu ska jag kolla på Donnie Darko och sen sova. Är stört trött.

pussochgodnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar