tisdag 7 september 2010

Helliden baby.

Befinner mig på Helliden igen och jag känner mig lite nöjdare med livet. Kom hit runt sex någon gång, då grabbarna och tröjjan mötte mig på stan. Tröjjan gick strax efter att jag kom och vi andra gick vidare för att äta pizza. Sen begav vi oss hemåt, efter att Markus klagade på hur illa han mådde när han tänkte på flottig ost. Jag tänkte mest på fetaost, haha. Sen när vi kom till Helliden så chillade vi på Raimons rum. Försökte se en video på Carl-Henrik 13 år. Hatar honom, haha. Minihitler. Tog en jävla tid att få fram klippet då internet var sjukt segt. Efter vi ÄNTLIGEN såg klippet så gick vi ner till matsalen och jag drack massa vatten, haha. Vi pratade om lite allt möjligt. Sen så började vi leka "jag har aldrig". Fast vi drack juice, kaffe och saft istället för alkoholhaltiga drycker. Del kom väl fram en del och ja, jag fick väl en del avslöjat jag med, haha. They will never look at me the same way, typ. Haha, nejdå. Så farligt är det inte. Lite chockad över att alla verkar tro att jag är värsta slampan, hahaha! I'm not. På riktigt! Nej, men sen gick vi alla in på våra rum och la oss. Eller ja, jag hänger lite med datorn och smsar med Markus som ligger i rummet bredvid. Jag hör hur han nyser och han hör hur jag pratar och skrattar, haha. Illa! Vi kommer väl hata varandra efter vi bott grannar ett år, haha!

Var för övrigt på sjukhuset idag. Första tiden 07.30 och vi kom hem runt 12.00. Snacka om att vi var slut då. Astrött, så jag tog mig en powernap efter att ha ätit korv med bröd, haha. Älskar korv med bröd! (Måste kanske förklara att det är SOJAKORV jag äter. Eftersom att jag är demivegetarian.) Fick dropp idag och har träffat ungefär tusen läkare idag. Det känns så i alla fall.

Men nu ska jag sätta igång en film och försöka somna och bli trött. Puss på er!

1 kommentar: