torsdag 9 september 2010

Jag kastar stenar i mitt glashus.

Sitter på mitt rum och tar det lite lugnt med min fina dator ikväll. Har spenderat dagen med att först försova mig till klockan 12 och sen åt vi på thairestaurang för att det var rödbetssoppa i skolan. Jag avskyr rödbetor och det var ingen hit bland mina kompisar heller, så vi bangade skolmaten, haha. Sen så lekte vi någon krigslek på nästa lektion och jag vann, typ. Jag blev "dödad" av en som jag dödade först, vilket är så INTE okej. Jag dog alltså inte och vann, haha. När skolan var slut så stannade Emma Jönhammar, Tröjjan och Mikael Bender på skolan och hängde med oss. Vi har spelat jag har aldrig med juice för andra gången, haha. Många påståenden som blev repeterade, men det är ju typ bara dom som är roliga, haha. I alla fall så åkte dom nu och jag gick och la mig med datorn. Känns som att jag inte är så tight med datorn längre, eftersom att det finns så mycket annat roligt att göra med andra människor. När man hänger med datorn blir man så osocial. Men jaja, nu orkar jag inte riktigt mer, så jag behöver en liiiten paus från allt. Bra att man kan gå in på sitt rum och bara låsa om sig om man känner för det.

I helgen åker jag till Stockholm och min älskade, högt saknade Kajsa! På lördagen ska jag på 50årsfest och sen bär det vidare hem till min papi för att sova där och spendera lite tid med dom på söndagen, innan jag åker hem till Tidaholm igen. Ska bli mysigt att träffa mina söta småsyskon igen.

Nej, nu ska jag läsa ikapp alla bloggar. puss!

(puss ser finare ut när det stavas med litet p)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar