tisdag 14 september 2010

Trött.

Nu har jag spenderat en dag med alla fina människor här på internatet igen. Jag trivs verkligen bra här! Har pratat djupa saker med vissa och öppnat mig lite mer än innan. Sen har jag varit rädd för spöken och kollat på när folk juckat mot varandra. Hotade med att nita dom om dom rörde mig, haha! Emma ska sova här ikväll, men just nu är hon uppe och kollar på avatar. Jag somnade, så jag gick ner hit och satte mig istället.

Anonym sa...
hur stora vill du ha då?
Svar:
Jag vill väl inte ha gigantiska. Vill bara ha liiite större och dom ska fortfarande se naturliga ut, liksom. Inga plastic fantastictuttar som ser ut som bollar, haha!

1 kommentar:

  1. OMG drömde sjukaste drömmer kom jag på nu när jag läste det här!
    jag skulle typ göra en bröstförstoring PÅ TROTTOAREN och när snubben hade typ skurit bort huden på hela min rygg av någon anlednning så ångrade jag mig som fan typ hahaha

    SvaraRadera