söndag 26 september 2010

Emotional wreck.

Att ha så jävla ont som jag har nu gör att jag inte kan göra någonting. Måste fråga andra om hjälp för att jag har så sjukt ont i armbågen. Kan inte bära någonting och kan inte hålla någonting. Kan inte böja armbågen och kan inte hålla den rak. Det gör till och med ont att skriva nu. Jag måste åka hem till Tidaholm idag och ingen kan skjutsa mig. Jag kan inte åka bussen, för jag kan inte bära mina väskor. Jag sitter helt seriöst och gråter över hur sjukt hjälplös jag känner mig. Jag dör för fan. Jag VILL kunna göra saker själv. Vill inte bli tvungen att lägga över allt ansvar på alla andra. Tro mig, om jag hade kunnat åka bussen, hade jag gjort det. Men jag KAN verkligen inte. Jag försöker så gott det går, men det här går bara inte. Vad fan ska jag ta mig till?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar