söndag 26 september 2010

It all kind of worked out in the end.

Jag fick skjuts av mami ner till bussen i Skövde och åkte buss till Tidaholm. Satt bredvid världens sötaste mops som sov så himla gulligt. När jag gick av så väntade Spetz och Raimon på mig vid stationen och bar mina väskor upp till internatet och mitt rum, så jag slapp gråta ihjäl mig av smärta. Tack ni fina människor! Hade inte klarat mig utan er. Nu är det SVINKALLT på mitt rum och det luktar typ någon utländsk mat. What the fuck? Kan inte direkt vädra heller, haha. Då blir det liksom ännu kallare. Men jag har dörren öppen i alla fall, så förhoppningsvis försvinner lukten. Annars får jag spraya sönder med parfym, typ.

Nu är jag i köket och lagar mat med Markus och Spetz. Kräftor med bröd för min del och kräftor med hasselbackspotatis för deras del. Fattar inte hur man kan äta potatis till kräftor!? Jaja, dom tycker kanske det är gott, haha. Blir nog mest att chilla med datorn ikväll, antar jag. Kanske kolla på film eller något. Kanske en ängels tålamod, som jag förälskat mig i igen. Ängeln Gabriel <3

Nej, nu sa jag ta ut mina bröd! PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar