onsdag 15 september 2010

Vi kan väl vänta tills imorgon.

Har nyss kollat på film med grabbsen. Det blev salt för andra gången. Seriöst, så bra film! Lite roligt bara att först somnade Jimmy och sen somnade Raimon. Två av fem somnade, haha! Illa! Jag var trött när filmen var slut, men blev tvungen att fixa med tvätten, så nu är jag pigg igen. Vad ska man göra åt det? Sätta på en film och försöka somna ändå. Kanske lägger mig på spikmattan också om det behövs. Mmh, älskade spikmattan, haha!
Håller just i denna stund på att föra över jersey shore till Markus usbminne. Tycker att det borde släppas nya avsnitt snart. Jersey shoreabstinens, typ. Haha!

Imorgon ska jag rösta. Första gången, omgz! Känns bra, eftersom att jag inte har några tvivel alls på mitt val. Kan tänka mig att det är jättesvårt för vissa att välja, men för mig var det självklart redan från början. Asskönt! Hoppas för övrigt att brudarna stannar kvar lääänge imorgon!

Nu ska jag chilla. Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar