torsdag 16 september 2010

Broder Daniel.

Ögonen svider och jag känner att det är dags att gå och nanna snart. Först blogga lite, trots att dagen varit relativt händelselös.

Jag kom upp i tid idag. Inte av mitt larm dock, utan av att Markus vaknade av mitt larm och började banka på min dörr, haha! Fina grannar man har, som bryr sig om att man kommer i tid till skolan (eller så ville han kanske att jag skulle stänga av larmet, ehe). Sen jobbade jag typ halvt ihjäl mig i skolan. Eller inte. Men jag jobbade lite. Vi har typ temavecka i skolan om valet. Astråkigt. Valet kan vara kul om man liksom får läsa när man känner för det och om det man vill läsa. Men inte såhär. Nej. Men lite fick jag gjort, trots att jag smsade mer än jag jobbade. Men jaja.

Efter skolan spelade vi lite pingis och jag vann för andra gången i världshistorien ungefär, WOHO! (Nice att jag nyss hostade upp blod!?) När vi spelat klart så gick vi ner till biblioteket och förtidsröstade. Jag känner mig vuxnare än någonsin. Eller nej, kände mig mer vuxen när jag skaffade icakort, men ändå. VUXENPOÄNG! Känner mig asnöjd med allt! Sen apoteket, hämta ut medicin och lägga ut ännu mer pengar på mediciner. Känns nice. Not. Snart har jag nått gränsen för högkostnadsskydd i alla fall. Det är alltid något. Sen så spenderade jag lite tid med grabbarna och Emma. Följde henne till bussen och somnade sen med datorn på magen när jag väntade på att en serie skulle ladda, haha! Vaknade av att en låt med broder daniel började jättehögt. Jag har nämligen blivit lite förälskad i dom igen. Gråter inombords när jag hör Henriks underbara stämma. Jag är kär!

Snart ska jag sova. Är astrött och ska väl förhoppningsvis komma i tid till skolan imorgon. puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar