tisdag 14 september 2010

Natterror.

Var jättetrött och somnade till film, blev smsterrad och blir FORTFARANDE. This is a neverendingstory, tror jag minsann. Nu är jag i alla fall pigg och kan inte somna om. Otroligt dumt, kanske. Vi har temavecka i skolan, så hela veckan ska vi prata om valet och lalala. GUD så roligt! För jag tycker verkligen det är så intressant... Nej. Jag vet vad jag ska rösta på och det räcker för min del. Nu blev telefonen tyst för en liten stund. Oh my! Kanske man ska satsa på att somna innan den hinner börja pipa igen? Tror inte det va. Inte trött alls. Irriterande. Jaja, imorgon ska vi dessutom gå på bio på kvällen, så Emma ska sova här, för att hon inte hinner med bussen hem. Blir party! Hon kanske ska flytta hit dessutom! Då slipper jag vara den enda tjejen här, som får stå ut med grabberierna. Seriöst!? Dom stoppar typ bananer i gylfen och skär av skalet längst fram så det ser ut som ett ollon. DOG! Hatar bananer, hatar lukten av bananer och jag vill INTE bli rörd av en banan. Speciellt inte en som ser ut som en kuk. EW! Grabbar. Usch! Nu piper mobilen igen. Kommer aldrig få somna. Kan lika gärna typ gå ut på promenad och bränna lite kalorier eller något. Jag vill operera mina bröst. Men bara lite. Så dom blir lite större och fortfarande ser naturliga ut! Vore ju nice om dom överraskade mig med det när jag vaknade efter min näsoperation. GRATTIS HÄR HAR DU NYA PATTAR OCH LITE FETTSUGNING OCKSÅ! WOHOOO! Typ, ehe. Nej, jag kanske borde börja sluta äta skit alls och börja gå mer. Kanske simma. Fast då blir typ brösten mindre. Vilka problem jag har! Undrar om någon orkar läsa det här jätteonödiga inlägget? Haha, det hade nog inte jag gjort. Fast jag vet dock inte hur det ser ut i bloggen, bara i textfältet. Här ser det mest ut som sörja. Antar att jag bloggar så onödigt för att jag är så OTROLIGT uttråkad. Jag vill röra på mig! Typ GÅ! Typ gå ner i vikt. Få större bröst. KAN NÅGONTING HÄNDA NU? Kanske. Eller inte. Kanske borde jag sova. Men mobilen piper ju!

1 kommentar: