fredag 3 september 2010

Självdö.

Befinner mig i Skövde för tillfället. Ska till sjukhuset och röntga ögonbottnarna imorgon, så jag blev tvungen att ta ledigt. Jag har knappt tid för datorn längre, vilket betyder att jag inte uppdaterar typ någonting now a days. Förlåt, men jag har så mycket roligare och bättre saker för mig att göra än att sitta framför en skärm och stirra hela dagarna. Jag springer runt och skrattar och har kul med mina klasskompisar istället. Om ni vill mig något är det nog lättast om ni hör av er via mobiltelefonen, då jag som sagt inte är så aktiv och sen så fuckar skolans internet ibland. Mobilen har jag ju trots allt tillgänglig nästan 24 timmar om dygnet, haha.

Idag har jag varit en pmskossa. Förlåt för det. Nu har jag tandvärk och det blir nog värktabletter innan jag ska sova. Börjar bli riktigt trött nu. Dygnet är tillbaka as it should be, WOHO!

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar