onsdag 29 september 2010

I god the green light.

Jag hostar hela tiden, knappt så jag hinner andas, jag sover kasst om nätterna och jag hade feber tidigare idag. Det är så himla kul att bli sjuk hela tiden. Måste ha världens sämsta immunförsvar, ungefär. Borde leva i en platsbubbla, så jag slapp bli smittad hela tiden. Tyckte lite synd om mig i alla fall och beställde mina skor (eftersom att det blev krångel sist). Så nu går jag som på nålar och hoppas att mina små bebisar ska komma snart! IHK!

Fick för övrigt veta att jag fått en fond godkänd idag! 2,500kr! Thank you! Lite klirr i kassan är aldrig fel! Funderar på att köpa en såndär töntig dramaten, om ni vet var det är? En vagn som man drar mat i, ehe. Tantgrej, men jag behöver verkligen en sån. Mina armar klarar inte av att bära tunga matkassar och jag känner inte direkt för att ta med min resväska när jag ska handla, haha! Visst har man starka karlar som vänner, men dom har ju faktiskt egna kassar att bära. Så en dramaten är jag lite sugen på!

Nu ligger jag och hatar livet och lyssnar på The Killers. Vill ha mina skor nununu!

(Idag och imorgon åker mina brudar till utlandet och lämnar mig ensam att bli gruppvåldtagen av grabbarna här på internatet. Buhuuuu! Kommer saknar er otroligt mycket! PUSS!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar