tisdag 21 september 2010

Thx.

Någon vill uppenbarligen såra mig. Tack så mycket. Jag har för några inlägg sen skrivit att jag mår så sjukt jävla dåligt över hur jag ser ut, sen får man en sån kommentar. Det enda du ville med den där kommentaren var att såra mig, så kan du inte ens stå för vem du är? Jag har mina aningar och jag förstår inte hur någon kan orka lägga energi på att försöka trycka ner mig? Mår du själv så dåligt att du måste trycka ner andra för att själv må bra? Eller var det enbart för att få mig att må ännu sämre över mig själv? Jag kan inte finna logiken i att skriva så i min blogg av någon annan anledning? Du måste ju vara sjuk i huvudet eller något? Jag tycker synd om dig. Lägg ner fjanterierna och stå för vad du tycker om du nu ska trycka ner mig. Fegis.

Som svar på din fråga: Nej, jag har inte gått upp i vikt. Mina mediciner gör mig fett rund i ansiktet. Håller på att trappa ner på dom nu, så det ska förhoppningsvis försvinna inom kort. Bitch

1 kommentar:

  1. Du är vacker. Personen som skrev det ska få en bitchslap om jag någonsin träffar den.

    /Bella

    SvaraRadera