onsdag 8 september 2010

How can i stand here with you, and not be moved by you?

Godmorgon. Kom upp i tid imorse och nu sitter jag och dör framför datorn. Ska hetsa i mig en berocca strax och sen bege mig ner till skolan. Kanske sätta på sig strumpor först. Åh, vad jag är trött. Hade hellre legat kvar i sängen och myst. Min häääärliga säng lockar otroligt mycket mer än skola just i denna sekund. Fast skolan är inte så hemsk. Men sängen är bättre. Sovaaaaa. Okej, världens onödigaste blogginlägg, men jag kände att jag behövde uttrycka hur mycket jag faktiskt älskar att sova. Sen att jag hatar att somna, kan ju bero på att jag har skitsvårt att somna. Skitliv. Nej, fint liv. Nu, frukost. Käften kvinna och gå och drick berocca. Hejrå. puss

2 kommentarer:

  1. hrm, skitsvårt att somna.... hm. K och M ligger och kollar på film. 3 sekunder senare:
    - MIJA! SOVER DU?!
    - Va? Nej?! *skitsur*
    - Det gör du visst! Du snarkar!
    - NEJ DET GÖR JAG INTE ALLS!

    5 sekunder senare: M snarkar.
    <3

    SvaraRadera
  2. KAN JU INFORMERA OM ATT JAG PRATADE OM DEN SENASTE TIDEN, DÅ JAG HAFT SVÅRT ATT SOMNA. Inte när jag ligger bredvid världens bästa K och känner mig typ tryggast i världen.

    SvaraRadera