onsdag 24 mars 2010

Tomater är sjukt goda!

Mami måste ha läst mina tankar eller min blogg. För när jag rotade igenom kylskåpet hade hon köpt TOMATER! Körsbärstomater till och med! Jag har redan ätit ett par stycken och det stillade mitt tomatsug för stunden, haha.

Nu ligger jag i sängen, PÅKLÄDD DEN HÄR GÅNGEN haha, och slökollar på csi samtidigt som jag bloggar. Det är en konst i sig, vill jag lova.

Jag har hunnit boka biljetter till Stockholm också! Så nu är det klart att på fredag ska jag sitta på en buss i 4½ timme. Fast Cissi ska följa med (fast hon hoppar av i Södertälje, alltså en halvtimme innan mig), så jag slipper vara ensam i alla fall. Fast om jag känner mig själv, lär jag sova mestadels av tiden, haha.

Nu ska jag fortsätta kolla på csi och sen sova. Eller ja, försöka. Jag är jättenervös inför imorgon. Usch.

puss godnatttttt

1 kommentar: