onsdag 3 mars 2010

Slide.

Gick upp i tid imorse och var såååå nära på att bara lägga mig igen. Men istället gick jag till duschen och försökte mjuka upp mina leder som var stela som Berit 80+. Inte roligt alls faktiskt. Mina leder bara bråkar och mina doser måste väl antagligen höjas... Igen... Kul liv, haha.

I alla fall, efter skolan så bakade jag, Carina, Emma och Cissi bullar. Sen så har Carina och jag mest suttit och chillat galet på mitt rum och smsat med 16åriga pojkar, haha. Mycket trevlig tidsfördriv faktiskt. Sen så kom Simon och Cissi till elevhemmet och så kollade vi på film. The anchorman. Den var rätt tråkig, så jag somnade. Det enda roliga i den var någon efterbliven snubbe, haha. Efterblivna människor<3.

Nu vet jag inte vad jag ska göra. Jag är inte direkt trött, men måste upp i tid imorgon igen. Får väl hoppas att jag får en ordentlig natts sömn (sover fortfarande kasst).

Nu ska jag i alla fall gå och ta värktabletter, ringa mamma och sen vet jag inte. Får väl se vart natten bär mig, haha. Sov gott, ni som kan.

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar