fredag 19 mars 2010

Ohnoes!

Förlåt för dålig uppdatering, men jag har haft besök av Carina sen i onsdags, så det blir inte mycket dator då. Men nu har hon åkt hem och jag sitter på mitt rum och tar det luuuuugnt. Jag har sjukt ont i mina leder fortfarande och dessutom så har jag dragit på mig en förkylning. Det blir så när man bor på internat. Blir någon sjuk, blir alla sjuka, haha.

Idag har jag jobbat på religonen och lite på naturkunskapen istället för att vara med på fotot. Ligger efter så sjukt mycket i alla ämnen, så jag skippade profilveckan och jobbade med det jag låg efter i istället. Nu är i alla fall ETT projekt inlämnat. Tusen kvar, ungefär. Men jag får ta det som det kommer. Kanske ska söka ett fjärde gymnasieår. Får se hur mycket jag hinner nästa år osv. Känns som att det kommer behövas i alla fall.

Nej, nu ska jag gå och laga lite mat så jag får något i magen. Fast jag kanske tar lite yoghurt istället, är inte jättehungrig liksom.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar