torsdag 11 mars 2010

Sömnlösa nätter, mysfilmer och pastasallad.

Jag kunde verkligen inte somna inatt. Jag somnade inte förrän efter 6 någon gång. Det betydde att jag inte vaknade av väckarklockan och försov mig. När jag väl vaknade så kräktes jag nästan för jag hade så ont i huvudet och jag kan väl inte påstå att lederna var villiga att samarbeta heller. Det är så himla roligt att gå runt och ha ont hela tiden och konstant behöva äta värktabletter för att kunna röra mig överhuvudtaget.
Jag valde i alla fall att pallra mig ner till lunchen, vilket jag typ ångrar. Rödbetssoppa är inte min grej. Jag smakade inte ens. Jag hatar rödbetor och tvivlar starkt på att jag gillar soppa gjord på rödbetor. Jag åt två mackor och lite ostkaka. Sen gick jag hem och satte på the imaginarium of doctor parnassus. Den filmen är så mysig och konstig att jag inte kan låta bli att älska den.
Jag somnade i alla fall till filmen och sov i typ en halvtimme. Sen gick jag ner och fixade med tvätt, trots mina jävla smärtor. Har nämligen inga rena kläder, så det var verkligen dags nu, haha. Sen gick jag till matsalen och åt pastasallad och petade bort små bitar av grön paprika. Och nu ligger jag här i min säng, för trött för att orka något speciellt, så jag ska väl kolla lite på serier antar jag. Sen har jag mer tvätt att fixa med. Usch.

Pusslovemylife

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar