torsdag 11 mars 2010

Det är så roligt att tvätta!

Har tvättat 5 maskiner idag. VET NI HUR MYCKET DET ÄR!? Jag brukar tvätta ungefär en gång i veckan, men har inte haft tid, då jag flängt fram och tillbaka mellan Skövde och Tidaholm den senaste tiden. Jag brukar tvätta ungefär två maskiner. En ljus och en mörk, men den här gången fick jag tvätta en ljus, en röd/rosa och två mörka. Det är sjukt!
Innan jag äntligen tvättade så var det verkligen KRIS! Jag hade ett par rena underkläder och ett rent linne att ha på mig idag. Alla mina svarta strumpbyxor och tights var smutsiga, så jag fick ha vitt på mig. Allt, allt, allt var verkligen smutsigt. Nu har jag dock tvättat mina fem maskiner, torktumlat det som kan torktumlas och hängt resten på tork. Allt ligger dock i tvättstugan, som ligger i källaren. Vågar inte gå ner själv, så jag får typ hämta det imorgon när det blivit ljust ute igen, haha.

Nu när jag skrivit mitt otroligt tråkiga inlägg om min tvättdag så ska jag lägga mig ner (med ännu ömmare leder än innan) och kolla på americas next top model, samt ta lite värktabletter så jag kanske kan få sova inatt (fast jag inte tror att det är det som stör nattsömnen, men vi kan väl hoppas).

G'nite

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar