måndag 22 mars 2010

Elvis ain't dead.

Igår spenderade jag natten hos Isabella och Markus. Satt och pratade med dom tills klockan helt plötsligt var 4. Herregud vad rädd jag var när jag skulle gå hem, haha. Trodde att Jason skulle komma med sin läskiga hockeymask och döda mig. Typ. Hehhehe.

Idag vaknade jag i alla fall och kände mig som en robot för jag var så stel. Sen började magen döda mig också. Gud vad jag hatar att vara kvinna ibland, baaah! Jag gick i alla fall inte till skolan. Ska göra det imorgon. SKA SKA SKA! Ska även gå ner och boka tvättid tills imorgon.

Just nu sitter jag och lyssnar på en jättemysig spotifylista som jag hittade på en fin blogg jag följer.

På onsdag ska jag åka hem till Skövde och på torsdag ska jag in till sjukhuset och kanske, antagligen få en sprutjävel i leden i höger långfinger. Det kommer göra jättemegaont och jag vill nästan hellre dö, ehe.

Nu ska jag fortsätta lyssna på listan och ha ont i magen. Kanske kolla lite på serier om jag har lust.

Puss på er finisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar