lördag 20 mars 2010

Godmorgon.

Godmorgon är nog fel ord egentligen. Jag vaknade av mig själv klockan halv 9. Blev chockad och tänkte att det var lika bra att gå upp, så ställer jag inte om dygnet så farligt liksom, haha. Har hunnit duscha, äta yoghurt och kolla på ett antal avsnitt av cougar town. Ja, jag har inget liv och ligger och pressar serier när jag inte har något annat vettigt att göra. Vet faktiskt inte hur många serier jag faktiskt följer just nu, haha. Känns lite kasst egentligen. Men jaja.

Idag kommer Carina hit och lunchar med mig. Känner på mig att det blir quorn, ris, currysås och ärtor. Inte mig emot dock! Love it, haha. Sen ska vi göra oss i ordning och ikväll blir det party-arty-arty hos Emelie med Carina, Simon, Cissi och kanske Micke. Hemmafest är najs! Ska bli skönt att parta loss med mina fina vänner.

Nu ska jag kolla lite mer cougar town och försöka få tag på Carinaaaa.

Bloggar mer sen. PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar