tisdag 30 mars 2010

Så trött.

Oj vilken händelserik dag det blev.

Började med att jag vaknade halv tio ungefär och gick upp och fixade mig. Kollade på lite serier och sen begav jag mig till stan för att träffa Kajsababy och få min påse med grejer jag råkade glömma hos henne. Sen fick jag springa och möta papi och vi åkte till min kusin och fikade samt kollade på hennes och hennes karls lägenhet. Sen åkte jag och papi hem till honom och jag fick träffa mina syskon som jag inte träffat på aslänge och blev bjuden på middag. Sen så åkte vi vidare till Västerhaninge igen och Pia. Nu har vi suttit hur länge som helst i Pias kök och bara pratat om allt möjligt. Pappa åkte nyss och jag ska strax gå och lägga mig.

Jag åker hem klockan 17.00 imorgon. Det blir en bussresa hem också, då jag inte hittade några billiga tågbiljetter. Men det gör inget egentligen. Jag sover mest ändå och sen kan jag väl antingen kolla på film eller lyssna på musik.

Nu ska jag kolla internet lite snabbt, sen sätta på någon lam film att somna till.

Fyfan vad jag är glad att jag har en sån fin pappa.

1 kommentar: