tisdag 23 mars 2010

Thoméegränd.

Vilken dag. Usch!

Har varit i skolan, trots min smärta i leder. Tål inte att ha såhär ont alltså. Känner mig helt jävla handikappad. I alla fall så var jag i alla fall där! Det är det som spelar roll, typ. Vi har profilvecka den här veckan också. Vi ska typ försöka förändra någonting och sådär. Våran grupp håller på med earth hour. Fast mer earth week, typ. Vi har fått mattanterna att gå mer på att släcka alla lampor i köket under lunchen varje dag i veckan. Sen har vi satt upp lite lappar i lite affärer och sådär om earth hour. Vi ska ringa till tidningen imorgon också. BAH! Jag får ont i huvudet av att bara tänka på det. Jag orkar inte skolan egentligen. Sen måste jag komma på ett specialarbete jag ska skriva om också. ÅÅÅÅÅÅÅH! ALLT GÅR FÖR FORT OCH ALLT BARA SNURRAR MEDAN JAG STÅR STILLA OCH INTE FATTAR NÅGONTING. Bah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar