tisdag 2 mars 2010

Nya mål, kanske?

Jag tänkte börja mitt nya liv imorgon. Eller ah, jag ska börja dra ner på kolhydraterna igen. Tänkte att jag kan äta kolhydrater på typ helgen, och nu pratar vi inte 3 kilo pasta. Snarare typ lite kolhydrater och mer protein och fett. Sen när den jävla snön, som jag hatar mer än något annat just nu, försvinner så tänkte jag börja gå ut och gå igen. Jag har försökt ta tag i mitt liv förut, jag vet. Men om man inte försöker så känns det ju inte ens värt att bry sig. Då kan jag lika gärna leva tjock som ett jävla berg. Men det vill jag ju inte. Så nu försöker vi igen. RYCK UPP DIG!

1 kommentar:

  1. om du vill ha tips (: så rekomenderar jag verkligen viktkoll.se visst det kostar pengar, men det funkar jätte bra. Och allt går ut på att äta en vis mån av kalorier per dag, så du kan äta vad som helst, bara mindre av det (: men vill du äta mer, så får du kompensera med motion. min morsa har testat å det funkar verkligen, hon har typ gått ner 8 kg o.O änsålänge.

    du kan kolla iaf om du är intresserad (: för det är alltid skönt när man är nöjd med sig själv. kram

    SvaraRadera