onsdag 24 mars 2010

Dumdidum

Kom nyss ut ur en lång, varm dusch. Jag älskar att duscha hemma i Skövde. Här kan man sprutta på duschen hur hårt man vill och hur varmt man vill. AWESOME! Sen kan man sitta på golvet och halvsova också. Jag älskar det helt enkelt!

Ja, ni borde ha dragit slutsatsen att jag är i Skövde nu. Hemma hos mami. Det känns mysigt förutom att mami vill att jag ska gå och handla. Fast jag har ont i lederna, så jag vägrar, haha. Jag ligger i min säng med bara handduk och åmar mig. Orkar inte klä på mig, haha. Jag är lat, okej?

Idag så blev jag och några klasskompisar intervjuade av en tidning som heter västgötabladet. Det är Tidaholms egna tidning. Så i veckan kommer vi vara med i den. Kommer dö. Vill redan dö. Såg tjockast ut i världen och jag hade dessutom inget smink på mig. KUL LIV!

Ikväll ska jag nog bara ligga framför tvn och chilla galet. Försöka att inte få panik över att jag ska få en fet spruta i mitt finger imorgon.

Jag fick en fet craving efter tomater, haha. Strange.

Nej, chilla galet ni också nu. pusshej

1 kommentar:

  1. känns som ett porrigt inlägg, men det är väl bara min fantasi ;D

    SvaraRadera