tisdag 16 mars 2010

Defying gravity.

Ligger i min säng och lyssnar på gleesoundtracket. Det är mysigt och jag gillar det.
Väntar på att americas next top model ska ladda klart så man kan få se det eller i alla fall ha något att somna till.

Jag har ingen aning om hur jag ska göra med min helg. Jag känner att jag egentligen vill åka hem till mami och Skövde. Men samtidigt vill jag stanna här med mina vänner. Jag vet dock inte om jag orkar vara speciellt social i helgen, då jag mår kasst både psykiskt och fysiskt. Får se hur det blir dock. Det är ju trots allt bara måndag än så länge.

Imorgon kommer förhoppningsvis Carina, så vi kan göra klart våran religonsuppgift -suck-. Sen har vi profilveckor i två veckor nu, vilket betyder att vi har media/design två veckor i rad. Funkar väl. Men ja, jag är inte direkt sugen. Fast vi ska ha foto.

Jag är inte pepp på något alls längre känns det som. Bara att få sova ordentligt. Det är det jag vill mest.

Nu ska vi försöka få det att hända då. Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar